Torsdag 28 januari

Vad är grejen med all snö egentligen?
Snälla gud, ta bort det så är du bussig.
För nu får det faktiskt vara nog, vill inte ha mer.
Mår ju psykiskt dåligt, vill ju cutta mej 
varje gång jag kollar ut igenom fönstret och
får syn på all skit som ligger i högar överallt.
Är ju bara nackdelar med det; man kan inte gå,
inte heller åka buss eller bil, inte va ute & ingenting.
Blir ju gråtfärdig.

Men vafan, nu ska vi inte deppa såsom hela
världen gör just nu. Sug kuk med er.
Ikväll har jag iallafall pluggat mycket, duktigt.
Även duschat i en timma, är i lägenheten ikväll.
Och det här med lägenhet är svårt, inte alls van,
för när jag kliver ut ur duschen så står man ju typ
alltid helt näck mitt i rummet och drar på sej underkläder.
Och då är det ju ingen som ser eftersom man bor i ett hus,
MEN i en lägenhet där det är lägenhetshus på alla sidor
så ser ALLA. Och det tänker jag aldrig på, så står man
där framför spegeln o synar sej medan man klär sej
och så plötsligt slår det en att man kanske inte är
ensam om att kika på en... tack för mej hej! Godnatt.

P U S S


bild sen ett tag tillbaks, blev nog en redig fylla med tanke på att jag
har två spritflaskor...hmmm. Men med denna bild vill jag iallafall
säga att jag är supsugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0