Lördag 30 januari

Godmorning allihop!
Den här dagen har börjat helt okej, blev nybakade scones till frukost. Gick upp redan vid 9, eller släpade mej upp
rättare sagt. Är det något jag inte tycker om så är det att äta frukost tillsammans med "familjen", känner mej
liksom som en gäst här. Jag säger aldrig något vid frukostbordet, och det värsta av allt är att vi absolut inte har
samma humor utan att jag får sitta där och fake le hela tiden för annars tror dom att man är sur typ.
Det enda som kan va roligt ibland är om pappa drar nått skämt om att katten är svinfet eller nått, too bad humor.
Nej men på morgonen är jag verkligen en sån människa som vill sitta själv med en kopp kaffe och läsa tidningen,
men hur gammalt låter inte det? Men det är så jag vill ha det iallafall, så nu vet ni det ;D

Yes, planerna för dagen är att åka hem till mami med babu. Så tar väl bussen dit nån gång,
inte alltför tidigt för då lär väl dom här lacka lite med tanke på att jag enbart suttit på mitt rum dom få dagarna jag varit här nu. Ikväll blir det nog bara att chilla framför tvn, blivit bjuden på en del fester men känns inte helt okej att kliva upp bakis och åka tåg på söndag. Så det tar vi nästa helg tycker jag, eller hur brudar?
Nästa helg = Erika 18. Förlåt för att jag tjatar men jag måste göra det. Kommer ju inte direkt se fram emot när man fyller 40 och såna saker.

Nu ska jag nog börja fixa mej lite, håret står åt alla håll och jag är blek som en fis. Så blir att ta till borsten & plattången, först kleta på lite smink. Eller i mitt fall, mycket. But I like it. Men vi hörs senare ikväll skulle jag tro.

P U S S


Visst ser jag pigg & glad ut (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0