Keso på dörrmattan

Hej och hå i blåbärsskogen.
Sitter här utan att ha något att göra, inget skolarbete som behöver göras.
Chillidill, ritkigt skönt efter en förjävlig pluggperiod. Skulle egentligen
ha engelskaprov imorn men det har inte Chrille sagt nått om så jag låtsas
inte veta om det. Tar det nästa onsdag istället, känner att jag verkligen behöver det här.

Tror jag ska ta tag i bloggen på riktigt när det gäller desigen.
Men min fantasi är kass och inga roliga bilder har jag heller.
Antingen bloggen eller se The Hills från scratch.
Fast det skulle jag ju börja göra imorn, så Anton är med från
början också då va. Det är lärorikt för honom!

P U S S

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Jag ska skaffa en domännamn (.se, .com elr .nu) och kommer inte på ett bra namn. Så jag undrar om du har nå bra förslag på domännamn jag kan ha på min blogg. Jag heter Ferhat Robin Baysal och pluggar till sjuksköterska :). Kan kanske vara till hjälp.



De tre bästa förslagen får en länk förstås ;). Skulle vara tacksam om du svarade! :)

Här är direktlänken till inlägget: http://ferhat.blogg.se/2010/may/domannamn.html

2010-05-11 @ 20:15:21
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0