Torsdag 20 maj

Oj vad många det är i skole idag, not. 4 personer här på engelskan, inte illa pinkat ni.
Har bara en grej kvar i engelska, sen får jag vara ledig :D
Ska göra det jävliga semiariet, antingen själv eller med Jennie & Belinda.
Får göra det själver om dom inte kommer på torsdag next week.

Igår var djävulens dag, kom ut till pappa och inser en del saker:
- inget internet
- hemtelefonen är paj
- boxen till tvn har damp
- dom har tagit en av mina favvokuddar

Enda bra grejen var att Måns kom och la sej med mej i sängen,
tror han känner på sej när jag är på dåligt humör. Samma sak sist också.
Min lilla kissemissprutt <3

Ikväll blir det att käka på restaurang mit das family.
P U S S

3 years

Kommentarer
Postat av: Storsyrr

Mm, tre jäkla år :(

2010-05-20 @ 13:01:39
URL: http://technolove.blogg.se/
Postat av: Jennie

VI KOMMER PÅ TORSDAG, men det åskade sönder i tranås inatt så varken jag eller belinda fick knappt en blund :(

2010-05-20 @ 17:29:19
URL: http://jennievictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0