Limbo Jimbo

Godkväll kompisar.
Vilken bra dag det har varit idag, åkte in till stan och käkade Hakepi.
Fan godaste kebben i hela jävla stan, självklart utan wö sås också.
Efter det lämnade jag tillbaks min nyårsklänning som jag fick av Anton
och köpte en annan. Fick även en parfym också. Love yah!

Nu ligger vi och chillar framför tvn, 2fast 2 furious.
Absolut bästa filmen, kan varenda replik!
Förut kunde ja kolla på den 3 gånger om dan, sick film.
Och imorn redan så kanske jag får min kamera, kanon!

Nee, nu blir det att pausa filmen och kila upp och fixa
te & rostade mackor. Najjs!

P u s s




Blev även en till flaska av denna, tröttnar aldrig!
Och den blå klänningen gör sej verkligen inte bra på bild,
hade lätt kunnat fota den bättre själv (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0