24 december

Då vare julaftonsmorgon, inte kul efter 3h sömn.
Vaknade upp på skapligt dåligt humör men behöll masken.
Överglada människor på morgonen är inte min grej.

Just nu ligger jag här i sängen, nyduschad.
Skulle mest utav allt vilja sova som en stock,
mår faktiskt lite halvdåligt -.- Som vanligt på julafton alltså.
Men tänk er att få lägga er i en sängen igen, dra över det
stora varma fluffiga duntäcket och bara somna.
Skulle kunna göra vad som helst för det just nu.
För den här dagen har ingen bra känsla med sej.

Visst blev dagen lite bättre när jag kollade vad som
låg i strumpan förut, tidning, godis & 300 spänn.
Men antar att jag strax kommer få skit för att jag varken
klätt på mej eller ens börjat göra iordning mej. Suck.
Men ni får ha en super julafton.

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0