another one bites the dust

Just nu säger jag bara aj aj aj, pain pain.
Hela armen bara värker o har sej, inte kul.
Men det är sånt man får ta I guess, lär ju överleva.

Nu ikväll blev det inte mycket gjort av nått.
Anton följde med mej hem, käkade lite och
bestämde oss för att åka hem till mamma för att
fördriva tiden, men vad händer?
Jo vi somnar och vaknar inte förrän åtta.
Så vi sov bort hela kvällen i stort sett.
Vad gör det, ska ju hem till mamma imorn
och då blir det ju massa myspys.
Yesbox, funderar på att somna tidigt idag.
Fast jag borde egentligen fortsätta lite på
min affärsplan till min frisörsalong.
Det blir fan alla tiders, dock måste jag
ha reda på hur mycket det kostar att hyra
lokal mitt i stan, vilket jag inte vet hur.

Men gud, måste berätta vad som hände imorse på bussen.
Sitter och lyssnar på Alias och kommer fram till att
det måste vara en utav dom bästa låtarna som finns.
Vadfan, In flames liksom? Dum i huvet...
Men jag blir så pepp av låten att jag får upp en tanke
om att bita ihjäl Chrille (engelska läraren) så jag slipper seminariet.
Nog för att jag är sjuk i huvet, men det här?
Bita ihjäl en stackars oskyldig lärare.
Säger då det :)
P U S S


Skulle jag kunna bita ihjäl lilla Chrille va, njee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0