Fredag 11 december

Idag är det Luciatåg som gäller för min del.
Ska iväg och kolla på när Emil är tomte.
Det blir mys, många minnen från alla tåg
man varit med i genom åren. Haha.
Vet inte riktigt om jag har något positivt minne direkt.
Kommer ihåg när vi sjöng i skolan och jag tuppade av,
fyhelvete va läskigt det var. Framförallt pinsamt dock,
inför alla dom äldre eleverna på skolan då :D
Och så var jag tvungen o va tärnjäkel.
Fast alla andra gånger har jag varit stjärngosse
och sjungit Staffan och såna grejer.
Passar mej bättre tycker jag.
Eller jo, har ett positivt minne, då när jag blev vald
till Lucia en gång. Lycklig var jag.
Men jag dissade för att jag inte ville ha riktiga ljus i håret.
Livsfarligt för satan, hade ju aslångt hår.
Men idag är det iallafall Emils tur att sjunga
dom där sångerna som har gett en men för livet.
P U S S


Men tjaaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0