Måndag 21 december

Idag spenderade jag & älskling hela 7 timmar på stan.
Skulle köpa julklappar, trodde jag...
Det började inte bra då jag köpte skinnhandskar och
ett par stay-ups (som blev mycket uppskattade här hemma sen).
Sen flöt det på och jag inhandlade även ett par julklappar till
baby och Veronica. Sen att nu Anton vet vad han får i julklapp gör
ju inget. Han vet ju bara en utav julklapparna ;)
Så han lär definitivt inte bli besviken!

Kan ju säga er att det var snuskigt gött att sen
sätta sej på bussen hem vid halv nio - nio.
Kasta ihop en dip och sen bänka sej framför Sunes jul.
Det var riktigt trivsamt.

Imorn blir det upp tidigt tidigt, ska uträtta en del
saker med Moses. Mycker important shit (;
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0