Onsdag 23 december

Dagen före julafton, vilken dag som helst egentligen.
Julkänslan har varit på noll som vanligt,
hoppas den kommer lite imorn med tanke på att
man kommer bänka sej framför Kalle o Co.
Annars vettifasen, men blir säkert skitbra iallafall.

Idag har jag fixat och donat hemma, har även
hunnit o öppna julklappar. Eller en julklapp.
Jag & baby öppnade våra från varandra
just därför att vi inte ses imorn.
Och visst fick jag min efterlängtade klocka :D
Den sitter så fint på handleden nu och dinglar.
Ja den är lite stor så den snurrar runt så fort man rör sej.
Aaa för det var ju väldigt intressant o veta.

Men imorn är det ju som sagt julafton,
har fasen inte önskat mej nått speciellt iår.
Eller en P&L-biljett, får säkert pengar till den.
För satans vad dyra dom har blivit nu, 1700 eller nått.
Helt sjukt ju, hur ska man ha råd med allt som kommer till?
Bare o spara vettni, sånt är ju jag bra på...

Juldagen blir det att åka skridskor med älskling.
Jag fasar redan, jag på ett par griller?
Var år sen jag åkte sist så kanske bryter ett eller
två ben eller slår i huvet så hjärngeggan rinner ut.
Det skulle nog inte vara alltför kul.
NejNej, nu blev det långt. Förlåt Moa.
Så vi säger tja tja & god jul.

P U S S


Den lilla är min, fast det är silverkant istället för turkguldig kant ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅ feejn klocka! :D

god jul erika!

2009-12-23 @ 22:11:01
URL: http://jennievictoria.blogg.se/
Postat av: Moa

Ae men det är lungt vettu bruttan! Jag ska till landet och fira jul imorgon så va beredd på smsbombning!

2009-12-23 @ 22:51:38
URL: http://injectiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0