Presents <3

Nu var andra paketdagen avklarad, men gissa vad.
Jag har fortfarande paket kvar att få ;D

Såklart att ni vill veta vad jag fått för grejer iår;
digital fotoram, stereo, ansiktsmasker,
rökelser, partykit från Lush, 2500 spänn, sverigespel,
hårprodukts-kit, spa-kit, värmefilt, duschsaker,
ljus, kläder, presentkort, smink
och massa annat
som jag inte kommer ihåg. Men som sagt, mer blir det :D

Nu till det som ni väntat rapport ifrån, skridskoåkningen.
Och det gick faktiskt riktigt bra och det bästa var
att vi var helt ensamna där också.
Fast blev rätt kallt efter ett tag så blev lite mer än en timmas
åkande bara. Men uj va stolt ja va över pälskling, duktigt ju.
Blev faktiskt lite chockad.
Skitsamma, nu ska jag mysa med skrutt framför tvn.

P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0