Shalala

Jappjapp, här sitter jag laddad och väntar på PH.
Hoppas fan Fransesca åker ut idag.
Dock verkade det inte som det igår när man fick se lite.
Blir nog asbra hur det än blir...
Nej på tal om nått annat så är det fredag imorn.
MEN inget partajj i helgen, måste spara den lilla
dricka man faktiskt har kvar.
Har ju inga pengar o ingen som kan firra längre,
helt urdåligt. Jävla Linköping.
Kul att ingen nånsin är hemma och vill köpa ut.
Inte lätt o vara fjortis såhär års, som min syster nog skulle ha sagt.
Och henne ska jag allt träffa i helgen, äntligen. Hihi.
En kvart kvar till paradise nu.. mihihihi.
Efter det blir det att sparka ut Anton, den iddin
har surat hela jävla kvällen så helvetet får åka hem.
Kanske kanske hinner ändra mej, dock har han inte gjort
något försök att få mej att ändra mej. Legat i min säng i en timma
och tjurat som en jävla barnunge på åtta år.
Visst har man en mogen pojkvän gott folk?
I love it... snorungejävel!
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0