Söndag 6 december

Någon mer än jag som haft världens nyktraste & tråkigaste helg?
Trodde väl det jag, ta igen det i helgen som kommer?
Bra, då vet jag vart jag har er. PeppePeppe!

Jaharrå, inte gjort ett piss i helgen som sagt.
Träffat pojken och käkat på stan är det enda.
Och nu en hel kämpig skolvecka framför mej,
innehållande det där jävla seminariet som vi inte fått gjort än.
Imorn blir det iallafall lungt, börjar med media där jag
i stort sett är klart med allt. Sen svenska & matte.
Två kämpigaste lektionerna efter lunch. Yeey.
En bra sak är att jag faktiskt fick pengar till
macka av Anton förut, låter ju som värsta fattiglappen, men aaa :D
Efter att ha lidit igenom den dagen blir det stan med porre-pojken,
köpa skor te han som jag väljer (såklart),
kolla julkappar till mej o lite annat.

Innan det behövs nu en massa sömn så ska banne mej ta och sova.
Herrå så hörs vi imorn va!
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0