Tisdag 8 december

Vet ni, om typ 45 min ska jag ta svin-sprutan.
Jag är faktiskt rädd, det är vi nog alla.
Blä :(

Men två bra saker idag är att Chrille verkar ha glömt bort
att vi inte har gjort vårat seminarie, jippie.
Den andra saken är att jag kanske får tillbax mitt leg.
Anton är just i detta nu påväg till Åtvid för att hämta det.
Hoppas verkligen han får ut det, för behöver det för att
hämta ut dom nya p-pillrerna.

Igår blev det ju stan efter skolan med Anton,
han köpte nya skor och mössa.
Blev världens finaste pojke :D
Jag köpte en sjal med dödskallar på, finfin varen.


Update
Sprutan gick bra, lite halvont bara.
MEN tror ni leget låg i Åtvid eller? NEEEJ.
så mamma skulle winge te snuten nu på lunchen och kolle.
FAN TA Åtvid </3
P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0