Torsdag 3 december

Sitter man här i skolan då, jättemys verkligen.
Nej men det fattas massa folk också, tillome me läraren.
Han ligger hemma och kanske har svinis.
Mej gör det inget, slipper ju göra seminariet (;
Så vi har engelska utan Chrillzor nu, segt.
Men ska börja göra lite shit, som att skriva
det sista på upplysningen och läsa om lärstivlar.

Ikväller blir det Tomtenatta med Movah,
får ju lite cash idag också när jag kommer till papi.
Får se om det blir några julklappar och så,
har ju lovat Anton en så aaa får se.
Och såklart att jag kommer få en asdyr
och diamantig julklapp av han.
Men nu ska jag banne mejje jobba.
P U S S


HejHej här är jag påväg hem från DH, fräsch o så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0