Billie Jean

Wöhööö för jag ska se This is it idag (söndag).
Äntligen nått att se fram emot.
Efter det börjar helvetet igen, och nu på riktigt.
Ligger efter risigt mycket pga att jag inte vart
i skolan på sistone då jag vart sjuk. Fyfan.
Massa prov och grejer, inte kul nånstans!
Gud, såg nu att min lunar fyllde hela 6 år
i fredags. Shiet vilka minnen man har därifrån.
Så många att jag faktiskt valt att inte radera den.
Har ju alla 100tals inlägg där i bloggen (':
Sånt klarar jag bara inte av att radera,
samma sak gäller alla bloggar man haft genom åren.
Jaja, och usch vad mycketklockan blivit också.
Fy, jag som dragit bort alla sängkläder... hmpf.
Det är bara att acceptera misstaget och firra nya.
Så godnatt allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0