Tisdag 10 november

Jag har kommit in i nån sorts bloggtorka av nått slag.
Kan sitta en kvart utan att ha fått ett enda ord nedskrivet.
Tråkigt, för jag tycker det är roligt att skriva ner en massa skit.
Det har även blivit skrivtorka i skolan, gör inget längre.
Går bara där och är förbannad, skriker lite på lärarna.
Suck, jag har inget att se framemot längre.
300 veckor kvar till jullovet, 500 månader tills jag blir 18 osv.
Det är ungefär så det känns, men det finns nog en grej
som kan göra mej till den lyckligaste i världen en tid framöver.
I slutet av veckan får vi se hur det blir med den saken.
Annars vettifan, min värld rasar samma lite annars.

Tänkte dra lite dagens händelser men dom är inte så många.
Först skole och sen på lunchen käkade jag & Moses på Ekkällan,
efter det gick vi till sjukhuset för att kolla Moas öga.
Somnade tydligen i väntrummet, pratade i sömnen.
Och nej, jag är inte förvånad. Inte ett dugg.
Åke hem och sov ett par timmar, aa intressant.

Imorn blir det hem till mamma = en hel vecka med baby <3
Skulle dra en fika med gamla tjejjerna på kvällen
men har verkligen inte tid, har matteprov på torsdag.
Så det får helt enkelt bli en annan gång. Yees.
Nu känns det som att det är färdigskrivet för idag,
som kompensation för mitt tråkiga bloggande
så slänger jag in ett par fina bilder från klassfesten.
P U S S


Gustav & Anton


Johan


Jag & Ellinor


Mirre, Sara, Elle, Jurre & Johan


Oliver & Andreas


Andreas & jag, (som förövrigt har noll koll på mina kläder)


Haha, ärom inte fina va?


My girl & Jurre


Nej, inte okej att se ut sådär. Precis tagen efter en sovpaus skulle jag tro. 


Haha aw, fina pojkar ;D


Anton, tjejmagneten (;


Censuuuur behövdes (;


Dags att åka hem, blev nog bäst så :D


Avslutar med lite avklätt, men säg inget till Pezee ;)


Och varför inte en till på PJ, Porr-Johan? (snygging i bakgrunden)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0