fredag 6 november

HejHej världen!
(som förövrigt är en jävligt bra inledning, ska fortsätta me den)
Idag har varit en superkass dag, och ja, det verkar
fan som att alla mina dagar är pissiga.
Men nej, just idag har jag haft migrän och mått illa.
Ändå gick jag nästan hela skoldagen, inte dom sista 20 min.
Var tapper nog och åkte sedan in till stan för att träffa baby,
trodde seriöst att jag skulle avlida där ett tag. Fyfan.
Vi åkte sakta men säkert hemåt med kära 530,
men vad händer precis när jag kliver av bussen?
Får världens jävla spyattack och spyr rätt ut på busshållplatsen.
Så där ligger det just nu en fin spyhög gjord av mej, trevligt!
Mådde inget bättre när jag kom hem, men tog nyss en lång
asvarm dusch, passade även på att raka benen.
Finns det nått skönare än att krypa ner under täcket efter det?
Åhnej, såg precis att Rabih åkte ut ur idol... HUR FAN RÖSTAR NI?
Nu blev det ännu värre stämt här, suck.
Ska iallafall ta och kanske kolla på Tjenare Kungen
och peppe inför världens jävla fest imorn.
Fyhelvete vad vi alla ska supa och bara vara PartyPrinsar.
P U S S & G' N I G H T


ett par partyprinsar

Kommentarer
Postat av: Moa

Rabih va ju sämst ändå!

2009-11-08 @ 15:43:05
URL: http://injectiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0