Lördag 28 november

Lördag löradg lördag, och igår vad det fredag = dreamhack.
Det sög verkligen balle, ordagrant.
Den dagen kändes som en vecka elle två.
Gick omkring därinne i timmar och glodde.
Vi hann även med att gömma oss i bussen och
ta tjockisbilder & busa med andra klassens muffins.
Inte min ide alls... höhöhö.
Var ju som lyckligast när LHC-bussen rullade från
äcklig Jönköping och hem till stora stolta.
Rätt coolt att åka den bussen till jkpg, satt ju inte
alls och peka finger till folket utanför :)
Nog om detta med dh, eller nej vet ni vem som va där :D ?
Christoffer Hiding, han som va med i idol ett tag.
Moa undrade hur fan jag kommer ihåg alla namn och
grejer, men idol var ju mitt liv ett tag vettni.

Som sagt, dag är det lördag. Fest någon?
Vet bara en och dit vill jag absolut inte dra.
Då kommer jag definitvt bli våldtagen.
Annars ville Anton dra på bio, se Twilight.
Men åhnej, den ska jag allt se med bäzta vän.
Så det får bli Paranormal Activity som Alfons i
klassen sa var bra, fast bara på bio ^^
Vet inte vad jag är mest sugen på egentligen,
bio eller supe till rejält på nån fest.
Får se vad som händer tonight.
P U S S


DH <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0