lördag 7 november

Wuhuuu och det är lördag, det gör ont att säga det.
För här ligger jag i sängen och segar som fan.
Tror jag hade riktigt hög feber inatt, låg och svettades som en gris.
Så nu är min kropp alldeles slutkörd känner jag, noll ork.
Men det ska vi ändra på, partiii partii!!
Ska verkligen ha kul ikväll, peppe peppe!
Kanske ska ta och byta musiksen som jag lyssnar på,
Broken-Hearted gril kanske inte är så peppe. Får bli sexy bitch :D
Hoppas också att Ellinor nu är frisk, men tror hon hänkar iaf.
Möhöö, kanske ska hoppa upp ur sängen nu och chilla lite.
Elleeeer så ligger jag ett tag och bara myser (:
Ha en dödsbra lördag!
Btw, 3 MÅNADER KVAR TILLS JAG ÄR 18 YÄÄÄ.
P U S S

Älskar dej, även att du kan va ett riktigt pucko ibland (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0