måndag 23 november

Idag blev det ingen skola för min del, känningar i halsen igen.
Men inte tänkte jag ligga hemma och deppa heller,
8.10 satt på 530 mot Grebo för att överraska älskling.
DOCK råkar jag tydligen tappa mitt legg på vägen dit
så just nu ligger det på åtvidabergs station.
Iallafall så blev älskling skitglad när jag kom där,
vilken tur han har som har en flickvän som jag.
Vi gick iallafall och la oss typ dirr, sjuk ju!
Vaknade nån gång sen och tog 530 ännu en gång
in till Berzan för o hämta Antons betyg eftersom
att han ska åka o mönstra imorn, suck :(
Ytterligare en till bussresa till Grebo för att packa
och lite sånt för att senare ta bussen till Åtvid
och hämta mitt legg. MEN............... gissa vad?
Helvetesstationsgrejen är stängd så har fortfarande inte
fått tag i det, men Anton skulle se om han fick ut det imorn.
Sen blev det en timmes buss ensam hem till LINKÖPING <3
Var skapligt död när jag kom hem sen vid halv åtta, höhö.
Aldrig åkt så mycket 530 i hela mitt liv på en o samma gång,
vill inte ens veta hur många timmar jag spenderade på den idag.

Ajaa, skole imorn blir det iallafall.
Ska ha seminarie vilket jag absolut inte ser framemot,
har verkligen ångest för det.
Var ju 8 veckor sen vi läste boken, kommer inte ihåg ett piss.
Och på onsdag har jag även omprov på romatiken och allt det där.
Nej nu vill jag inte skriva mer, ska bowla på msn.
P U S S


Badbild från nån sommarkväll, bara för att det blir
roligare inlägg om man lägger in en bild
som inte har ett dugg att göra med texten :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0