Måndag 30 november

Åhh, imorn är det redan december vilket känns lite halvt.
Sjukt mycket i skolan kvar, kommer definitivt inte hinna allt.
Och nej det är inte för att jag varit lat utan för
att dom har gett oss allt nu den senaste veckan.
Och det är fan inga lätta saker, ex starta eget på två veckor
då allt som är nödvändigt ska finnas med mm.
Plus allt annat onödigt skit som ska göras.
Väldans lust att hoppa av, inte för att jag är lat utan
för att den här skiten inte ger mej något längre.
Dom har ju ändrat sättet att jobba på totalt.
Lyckat JB!

Nu fick jag även se att vi ska ut på praktik vecka 6-7...
Tänker fan inte välja något inom media, inget som
jag vill jobba med i framtiden kan jag säga.
Kan inte ens tänka mej det heller, har verkligen
insett vilket jävla skitprogram jag går. Blä!
Nu vart det lite väl negativt x9

Idag har jag faktiskt vart hemma, vakna upp imorse
och mådde röv typ.
Så stannade hemma, så idag har jag hunnit göra klart rummet.
Firrar en bild när batteriet till kameran är färdigladdat.
P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0