Onsdag 18 november

Jag blev väldigt glad förut, fick efter en
evighet en liten Baby Squid till mitt akvarium på fb.
Som jag har väntat, men nu så äntligen. Tack Kristoffer!
Många som undrar hur jag orkar med det där fjantiga spelet,
men dom som varit besatta av FarmVille vet vad jag pratar om.
Det gör fan ont i en att logga in och se att dom mår urkasst.
Så kom inte och klaga mer utan lira det själva så får ni se (;

Nog pratat om det va.
Just nu sitter jag här och bläddrar bland filmerna på Voddler
medans älskling hänger på min axel och halvsover.
Dröjer väl inte alltför länge innan jag känner dreggel
som rinner ner för min arm, myyys.
På tal om han så har vi firat lillkillen här hemma hos mamma,
så blev inget åka hem till pappi idag inte. Skönt!
Hoppas inte älsklingen kommer lämna mej ensam hemma alltför
mycket nu när han blir 18 och ränner runt på krogen och grejer.
Fast o andra sidan dröjer det inte länge förrän jag är han hack
i häl vart han än går på krogen (; Nedå, så jobbig ska jag nog
se till att jag inte blir va. Fast lite halvjobbig och bitchig ska ja allt vara.
Neheej, nu ska jag bädde sängah hade jag tänkt.
Sen dusche o kike på film.
P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0