Onsdag 4 november

Weey, onsdag... enda positiva är att man slutar 11.15.
Eller det är en positiv dag då man ska byta till mamma.
Fan vad peppt jag börjar det här inlägget.
Men faktum är att jag är lite halvpeppe, om jag glömmer provet.
Det känns så himla meningslöst att jag inte ens har orken
att läsa igenom 25 A4:a papper ännu en gång.
Läser igenom mina anteckningar och skriver dit
ett gäng författare så blir det nog kalasbra (:
Jag vet att det är långt ifrån kalasbra men jag lurar mej själv.
För då mår jag faktiskt lite lite bättre inombords.

Jamenvisst, idag var det inte många i skole.
Började med att det bara var jag & Gustav.
Sen kom Oliver & Belinda. Så höll det i sej ett tag
tills ett par till killar kom efter rasten.
Så jag och Belinda fick en dag för oss själva, trevligt trevligt.
Slutade som sagt tidigt, åkte hem och busade lite med baby
som fortfarande sov när jag kom hem i snöstormen.
Och på tal om snö, jag är så nära att börja gråta.
Det är så fruktansvärt kallt, och det hjälper
inte vad man än tar på sej.Ändå är det lika förbannat jävla kallt.
Lika kallt är det inne också, har satt på mej
min ûbergosiga morgonrock och ligger
under mitt stora duntäcke med hundramiljoners fåglars
fjädrar i. GÖTT! Och självklart så är elementet uppvridet på högsta <3
Nu ska jag lämna pluggandet åt sidan ( pluggat i 10 min )
och trixa och fixa lite med bloggen.
P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0