sent inlägg

Tjabba vaah, skulle skrivit förut men orkade ikke.
Igår efter skole var jag med Anton hela kvällen,
började med att käka på donken för mitt humör
var nere i helvetet och vandrade.
Men blev såklart bättre efter det :D
Väl "hemma" i Grebo så  kollade vi på gamla på bilder på Anton,
hihi sötare unge får man ju leta efter! Fick allt med mej ett kort hem.
Efter det tog vi bilen och körde runt lite, jag var livrädd.
En Anton utan körkort = ska inte köra bil?
Nej men vi överlevde, jätteduktig är han jue.

Ikväll blire party party hemma hos Anton,
ska bli gött att slippa åka runt fuller.
Så blir att sova där, om nu pappa tillåter det.
Är det fest så är det hem o sova efter.
Men vi får se helt enkelt, drar med mej Moa också.
Nu ska jag sova så vi hörs laterr.
P U S S

3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0