söndag 22 november

Nu har jag landat här hemma igen, i kylan.
Precis käkat pizza, så jävla faanvärt :D
Började nästan gråta hemma hos Anton för att
bussarna var och inte gick jag som ville.
Det var verkligen gråten i halsen, miss känslig. Hihi.
Nej men det var samma sak i fredags ju,
allt måste verkligen vara bra annars går jag i taket.
Pinsamt men så har det blivit på sistone.

Fest hos Anton igår som sagt, helt okej.
Lite för mycket dricka för en del, även lite för mej.
Men jag klarade mej undan bra tack vare att jag
gick o la mej en stund med Tutten och myste lite.
Vaknade då upp imorse utan baksmälla, bara drygt seg.
Sen slog pizza/kebabhumöret igång.
Halvgrät tills pappa kom och hämtade mej och frågade
om vi skulle käka pizza. Mitt hjärta stannade, lycka :D
Mitt liv blev seriöst minst 10 gånger bättre än innan.
Kände att klumpen i halsen försvann, haha nörd jag är.
Så var det iallafall hörrni, nu ska jag spela bowling
med älsk på msn och sen slänga mej i duschen.
P U S S

gammal favvo Simple Plan – Perfect - Acoustic Version

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0