Söndag 8 november

Fyhelvete vilken jävla skitstart på denna skitkassa dag.
Börjar med att man måste gå upp vid nio,
känner att den fetaste baksmällan smyger sej på.
Åker sen till farmor för att fika med pappa.
Så fort jag kliver in innanför dörren så börjas det klaga.
Du är för tjock, dum i huvet, sur, tar inget ansvar mm.
Jävligt gött o höra när man är i ett sånt tillstånd som jag är,
plus mina jävla humörsvängningar på det...
Ville fan bara sätta mej ner o grina, nu hade jag fan
vart snäll och följt med dit, o ja hade inte ens duschat.
Kom där i kläderna från igår o sminket o håret.
Och framför allt så var man så jävla sliten.
Tänkte att det skulle bli trevligt eftersom vi inte setts på länge,
men nej där hade jag så fel jag bara kunde ha.
Kul att man ska dit och käka imorn, skiter nog i det.
Säger att jag har massa grejer o göra och åker till
lägenheten och sitter där i fem timmar istället, ensam.

Blä, och inte hinner jag träffa Anton idag heller.
Inatt kunde jag fan ha gett vad som helst
för att få somna bredvid baby.
Men nej, var tvungen att åka hem till min
stenhårda pinnsäng och kalla pissrum.
Däcka direkt på sängen, vaknade upp vid halv fyra
och märkte att jag dregglat ner HELA sängen typ
plus att jag hade legat konstigt så hela axeln va sne.
Skitgött ska ni veta, nu ska jag ta en lång fucking dusch.
P U S S

Det som händer på en Sagoprinsfylla stannar där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0