tisdag 24 november

Usch, har verkligen klampat in i en depp-period just nu.
Blev ännu mer nere när jag såg att en väns pappa dött.
Så jävla hemskt, inga ord kan beskriva en sån sorg. Usch.
Känns så sjukt att jag sitter och klagar ihjäl mej för småsaker
som har med skolan och sånt att göra medans sånt händer.
Inte fan är jag stark nånstans...
Vet inte vad som hänt på sistone, men jobbigt är det.
Och visst blir det bara värre om jag lägger allt bakom mej.

Kom precis hit till landet och ska sätta mej och plugga ett par tim.
Dock är mitt anteckningsblock borta med alla anteckningar.
Det är helt åt helvete, bryter...
Dålig känsla för allt plus skolhelvetet, inte bra.
Går nu.
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0