tisdag 3 november

Segare än segast pga lite grejer.
Vill egentligen gå till sängen och bädda ner mej.
Men nej, det ska jag inte utan jag ska faktiskt
slänga på mej lite sen smink och dra en borste genom håret.
Ser verkligen ut som en zombie idag, fyyyy.
Sen ska jag försöka förtränga allt och bara fokuera
på att plugga till det assvåra engprovet på torsdag.
Det kommer seriöst att gå åt helvete,
kommer aldrig nånsin komma ihåg allt
om romantiken OCH upplysningen. Faa-an.
Just nu känner jag att jag vill försvinna ett tag,
typ en månad eller så eller komma tbx på julafton.
Eller sista veckan i skolan, det är så mysigt då (:
Längtar som en gris till julen faktiskt,
snö får det inte komma för då blir jag ledsen.


Kommentarer
Postat av: största (..hmm äldsta) systern ;)

INTE komma snö??!! De måste va snö på julen juh!

2009-11-04 @ 13:08:15
URL: http://karroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0