Jag dricker glögg med balkongdörrn' öppen inatt

Lars Winnerbäck – Hugger i sten

En mycket bra låt som hängt sej fast, jag börjar faktiskt gilla Winterbäcken!
Nu ska jag lyxa till det med nytt lack och en najsig ansiktsmask.
Puss och Hej

Ameh! Jag har ju totalt glömt o berätta ett par grejer. Visst några vet redan.
Jag har fått sommarjobb nu i sommar också. Förhoppnigsvis, gubben är lite knepig.
Det är jag, Pelle, Sara och Soffe. Vi ska fota och intervjua en massa folk
till en broshyr, lär väl skriva lite mer om det sen när jag vet mer.

Och... TADAAA jag ska vara hemma på valborg! Så jävla tråkig jag är!
Men, jag ska faktiskt dricka mej gratis fuller dan efter.
Ska nämligen jobba som bartender och då får man såklart dricka :D
Det var allt, nu signar jag ut ett tag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar glögg ;)

2010-05-04 @ 15:18:37
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0