Tisdag 13 april

Åhhh, vilken förjävla fin dag det har varit idag. Om man nu bortser från mitt utbrott på Rickard i skolan, gubbfan går mej på nerverna! Men det är skönt att få utbrotta lite (: Men det skiter vi i. För fy vilken fin dag som sagt. Var ute och gick med Anton i några timmar efter skolan, satt på bryggan och bara var. Det var skönt, fast blev lite trött i benen ett tag där så fick rida på Antons rygg. Och så var vi inne på mammas jobb och fikade, latte & vaniljbulle. Satt fintfint som bara den! Efter det skilldes vi åt och här är jag nu, nerbäddad och nydsuchad.

Måste berömma mej själv också, tog tag i legfixandet. Jag och Pelle fotade i skolan och sen åkte jag in med ett sniggt foto på mej själv till banken. Så hoppas hoppas veligen dom godtar den bilden. För jag blev ju haffad på krogen i helgen för första gången. Så dom fick hålla på o fråga vakter och grejer om det var okej fast att passet gått ut för över ett år sedan. Men in kom jag allt, ingen säger väl nej till mej (;

Nu blir det inte mycket mer text, ska ägna mej lite åt facebook hade jag tänkt. Kolla till mitt akvarium och så. Sånt tycker jag är trevligt såhär på kvällskvisten. Haha.

P U S S


Bjussar på en bild från i lördags, såklart så är det Moa som är the photographer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0