Söndag 25 april

Just dance på högsta, klädd i Antons tjocktröja och leggins (dock mina), lila kaffekopp i högsta hugg, håret slarvigt uppsatt i en tofs och brillorna på sniskan. Låtsas att tröjan är "den lilla svarta", kaffet en härlig drink och håret fixat i en alldeles förjävla bra friss, köket är inte alls kök utan en härlig nattklubb. Nykter? Nej jag är stenpackad och vinglar omkring och sjunger med så gott jag kan med min drink i höger hand. Låten som följer är R.E.M´s Everybody hurts och man trappar ner och gråter lite medans man sjunger, sådär som man gör när man druckit lite för mycket och man har gett sig fan på att den där dösnygga killen följer med hem och så blir man dissad sen för att man råka spy i hans knä. Så man dansar lite tafatt och häver i sej det sista som finns i glaset.

Är jag sjuk i huvet om jag står och tänker och gör såhär i mitt eget kök härute på landet och verkligen går in för det? 
TUR att man inte har grannar säger jag bara, dom skulle väl ringt psyket dirr!

Jahao och då var ännu en helgis slut. Tillbringade den med Anton både här hemma och hos honom. Vågade mej faktiskt dit sen jag råkade kladda ner hela deras jävla badrum OCH kuddar i vardagsrummet med kolsvart hårfärg. Låter faktiskt jävligt typiskt mej. Yes, men fredagen åkte vi till Grebo och ja, jag var faktiskt nervös över att hans morsa skulle cutta mej så direkt när jag klev innanför dörren så blev det ett snabbt hej och in direkt till småbarnen som satt och kollade på Robin Hood och ritade. Dom vart jätteglada av och se mej, vart lite överraskad faktiskt. Så vi satt där någon timme och målade och kikade film. Blev en hel del struntpratande också, jag och småkidsen har en hel del hemligheter vi (; Efter del så blev det lite zappande och sen hemgång. Från början var det tanken att vi skulle hoppa en massa studsmatta men så blev det ju inte då det började spöregna.

Och sen då blev det ju lördag, jag och Anton åkte in till stan för att kolla runt lite. Det gick helt åt helvete, hade nog min livs värsta migrän. Så vi åkte ner till mamma som jobbade så hon kunde fixa treo. Men nej, huvudvärken vägrade att släppa. Efter ett tag så åkte vi ut hit till landet och gissa vad fan vi gjorde? Vi tog ett par metspön och gick ner och metade, det var så jäkla skönt. Tog båten ut och metade vid ett berg med solen i ryggen, mys.
Anton tog en del bilder, men tyvärr så är min sladd till mobilen borta så ni får inga. Hade totalt glömt bort dom, men kollade igenom dom nu och det var en jättefin så too bad att sladden är gone dåvah /: Dagen avslutade vi med en massa grillat och tzaziki. Sen slumrade vi sött på madrasser på mitt rumsgolv.

Så idag söndag då, inte mycket vettigt gjort. Vi vaknade inte förrän sent, så blev frulle och lite sovande till.
Sen så åkte Anton hem och aaa inte mycket mer än så. Eller jo, det som jag skrev först då i inlägget.
Men mycket mer än att säga har jag inte, ska väl ta och bädda ner mig i sängen och slå en pling till min plutt.

P U S S


my sweet dreams are made of this


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0