Torsdag 29 augusti

Hej min lilla pissblogg!

Ligger här och är rätt tom i skallen, dessutom extremt utmattad.
Sover knappt nått om nätterna plus att man på det går upp tidigt.
Det håller bara inte, och inte tillför vädret någon vidare vilja att överleva dagen.

Vill bara ha morgondagen över, sista jobbdagen på det här sketna jävla jobbet.
Med världens virrigaste och tjurigaste boss så kan det inte bli annat än skönt.
Firar det med att fira ett år med pojken min, får se vad som hittas på.
Antagligen inte ett piss, eller med en kall öl & How I met your mother.
Va manligt det lät, men jag gillart!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova. Ska banne mej bli tidigt i säng.
För imorn blir det hårda tag i Mjölby, slippa en timma till Motala med buss är gött.
Så hejhej så får vi se när det skrivs nästa gång.

p u s s


Haha, hittade den här gamla fina bilden i min gamla blogg.
Tyckte den passa eftersom att vi ska hem till JennieBennie på lördag :D


Kommentarer
Postat av: Mirre

Fina ögon jag har heh!!

2010-09-01 @ 22:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0