Söndag 15 augusti

Sommarlov=inget bra bloggande.
Blir väl att skärpa till sej lite nu när skolan börjar om nån vecka eller nått.

Kan väl dra lite fort vad som hänt på sistone.
Va uppe hos syster några dagar och festade, grymt kul!
Träffade massa nytt folk och shakade rumpa nätterna långa.
Resten som har hänt sen jag skrev sist minns jag inte.
Har det hänt nått intressant antar jag att ni fått veta genom facebook.

Igår var man ute, förferra hos Moa sen blev det krogen med lite folk.
Idag har jag mått pung, sov till klockan 18. Då blev det mat, lövbit. Satt då förjävla bra!
Och så har man börjat jobba också, första veckan avklarad. Så jävla gött o va ledig idag & imorn.

Nästa vecka blir det att jobba i Motala hela veckan.
Och på lördag blir det ett jävla drag i Tranås, fira lilla Jennie som blivit stor nu.
Så då jävlar ska det supas rejält.

Juste, har gått o blivit ägare till en dödsskön jacka också.
Alltid velat ha en Goose, så nu när typ ingen använder det längre så passar jag på.
Jag har iallafall inte sett nån på länge som använt sån här i stan iallafall.
Lätt att man förknippas med dom som 14 år gamla annars.
Tur att alla har gått över till dom där fula tjocka fjällrävenjackorna.
Så kan jag gå där i vinter i min bruna lagom fluffiga jacka och slippa frysa.
I vintras frös man ju fan ihjäl vad man än hade på sej :(
Egentligen hoppas jag ju såklart att jag ska slippa använda den
och kunna gå i t-shirt hela vintern :D
Men bäst att vara förbered för det värsta...

P u s s


Kommentarer
Postat av: Jennie

Att vi kommer festa soma ldrig förr :D

2010-08-16 @ 15:21:54
URL: http://cherryiennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0