Blä

Känns ju så jävla värt att folk blir arga på en för att man
inte kan följa med på lussefirande. Jag är ju förfan magsjuk.
Spydde i sängen senast imorse, haft feber inatt.
Och en mage som gör svinont och river en inifrån.
Får panikångest över att va i folksamlingar och må såhär,
och man åker fan inte till ett dagis om man är magsjuk.
Varför kan inte folk bara ta ett nej för en gångs skull,
och när man är sjuk? Jag har ju fan tillome åtagit mej att
laga mat idag, gå och handla så att Emilia får mat.

Men här är det fan ingen som bryr sej, inte en enda
jävel var nere hos mej på lördagen. Ingen brydde sej att
jag inte gick upp på hela dagen. Hörde bara uppifrån
att dom va förbannade över att jag inte kom upp och åt.
Sen på söndagen när jag lyckats ta mej till duschen
och kommer in till rummet igen får jag skitmycket skit
för att rummet är stökigt, då bröt jag fan ihop.
Man blir helmysko av att inte äta på ett par dagar, men det
kändes så jävla fel att det första dom säger till en på två dagar
är att man har ett stökigtrum. Skriker det till en också.
Och ja, man är faktiskt känslig när man är sjuk.
Jag är det iallafall!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Stackare :( jag trodde ja hade fått maginfluensa igår, men det var tydligen bara halsont och en jävla massa feber igen, hostan ska vi inte tala om.. ja tror ja ska fixa ett sjukintyg så mattson inte börjar härja, det känns inte bra med den pressen heller när man är sjuk. Krya raring <3

2010-12-13 @ 16:29:25
URL: http://cherryiennie.blogg.se/
Postat av: Moa

Stackars min lilla sockerpulla, jag kan komma och ta hand om dig (L)

2010-12-13 @ 23:50:28
URL: http://kiittykat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0