Mongotrummor

Tänkte faktiskt uppdatera lite faktiskt, även fast jag inte har mycket att komma med.
Är frisk nu från magsjukan, var ett helvete och gick ner 6 kilo på ett par dagar.
Har även slutat skolan nu för i år, vi tog ledigt från i fredags. Skönt.
Firade det med 20årfest hemma hos Fegge, spårade väl för en del. Jag själv var
världens tråkigaste, hade väl inte återhämtat mej helt från sjukveckan så jag tyckte
mest att jag var tråkig. Blev iallafall krogen sen, dansade gorilladans på Platens.
En massa bilåkandes med vänner som tagit körkort har det också blivit, nu senast
med Moa ikväll. Sladdat omkring och härjat, eller inte. Vi tare lungan vi tjejer ;)
Annars idag så har jag gått på stan med Anton, han fixade julklapp till mej.
Och jag vet att jag kommer bli världens lyckligaste när jag öppnar det,
för det är faktiskt jag själv som valt ut det. Då kan det ju bara inte bli fel!

Funderar på att byta lite design och så nu ikväll, tar ju jävligt lång tid eftersom att
jag är sämst på koder och fantasin är kass. Men eftersom jag är ledig imorgon så gör
det ju ingenting att jag sitter uppe halva natten framför datorn.
Annars har ni mej på fejjan och skype under kvällen, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0