sankta lucia, pruttiga fan

Godmorgon alles!
Ligger fortfarande och är magsjuk, men lyckades faktiskt
sova från nio till halv ett nu idag. Så känner mej bättre.
Dock är jag jävligt svag i kroppen då jag fortfarande inte ätit
något på tre dagar, men det är svårt att få i sej något när
man absolut inte är hungrig plus att man får asont i magen och mår illa.
Men idag ska jag försöka orka med att laga mat, annars blir det
ingen mat eftersom hasse inte lagar annat än pannkakor.
Han kan även beställa pizza, men det är ju knappast mat...
Jag ska iallafall laga till pastasås & pasta, går fort och är gott.
Skulle fan tillome kunna gå ner och handla nu, fan kortet
är pajj. Hade vart skönt att komma ut ett par minuter, och
att slippa allt folk på ica... FAN NU BLEV JAG JÄTTEHUNGRIG.
Skönt att laga mat när ingen är hemma.

Ska gå och kika efter pengar, hejhej!


Nee får vänta med mat, Hasse tvinga med mej att fota
Emilia på hennes Luciafirande. Och det med världens sämsta
och kortaste objektiv. Fan ingen ide att fota överhuvetaget då ju!!!!
Men det äre ju klart ingen som fattar och ingen som heller
fattar är att min mage hungrar ihjäl! Fan fan fan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0