En bästa vän



Jag tänkte berätta om världens underbaraste vän, en vän vid namn Moa.
Det finns ingen som skulle kunna ta din plats bredvid mej, ingen! Och varför inte då?
För att du är du & jag är jag. Så simpelt är det.
Det finns bara en pusselbit som passar med min, och det är din Moa Lindqvist 

Vårterminen i nian, det var där det hela startade. Hade varit på öppet hus på Katedral och båda insåg att här hör vi inte hemma. Så vi beslutade oss för att skita i resten av den dagen och åka in till stan. En fika och sen var vi fast vid varann. Och sen dess har vi hållit ihop, vilket radarpar. Jag tror att vi har tillräckligt många sjuka minnen tillsammans att vi nog skulle kunna skriva en bok, eller varför inte göra en film. Vad sägs om 5 liter vin, strultävlingen, hoolyhoes, dansvideosarna till Infinity, tjockisfilmerna, sprittampongerna, alla våra drickafynd, liggtävlingen, cykelturen till ryd mitt i natten, cigg & oboy på trappen, superspyfyllan, chips&dip-kvällar, supa i parkerings hus, trasha fester och en jävla massa mer. Vet ni vad det bästa är? Vi har hela jävla livet framför oss.
Det jag ville ha fram med denna lilla text är att Moa alltid kommer ha en plats bredvid mej, oavsett vad!

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh, både skrattar och gråter när jag läser dehär!:D

Älskar dig världens bästa vän <3

2010-02-03 @ 22:50:35
URL: http://injectiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0