Fredag 12 februari

Idag har jag varit i Simhallen. Jag som alltid hatat  det där stället, rena helvetet. Men jag tog mej mod till att åka dit idag på min lediga dag. Anton var även med han också. När vi kom dit så satt det hundra klasser där och lyssnade på en simlärare, och en hel del svordomar hann flyga i mitt huvud. Men det var bara att acceptera och hoppa i. Fast vi drog några varv i stora rutschbanan innan dom fick fritt från simläraren som stog och tjatade om samma grejer som man själv fått höra alla dom gånger man varit där med skolan, ex inte springa, kolla så det inte är något folk i närheten när man hoppar trampolin, inget lek inne i motionssimmet osv. Efter några timmar kände vi att det var nog så vi for in till stan och sen hem till Anton så jag äntligen fick gosa med Tutten. Men vad är det första kissen gör? Jo buffar mej rätt på piercingen, och inte bara en gång utan två. Haha, sötnos <3

Nu ikväll har vi bakat tårta och skruvat ihop bord. Även städat då, ska firas här imorn. Det är dock inte just det jag ser fram emot utan det är krogen med Moa, Jenni & Belinda. Vi drar till Pitchers och tar en runda. Ska bli en weeedigt rolig kväll/natt med brudarna. Mycket mer än så har jag tyvärr inte att berätta så ni får han en fortsatt kväll va (:

P U S S


Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN VA MYCKET DU UPPDATERAR ERIKA, HINNER JU FAN INTE MED O LÄSA ALLA INLÄGG!!!!!!!!!!!....

2010-02-16 @ 22:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0