Fredag 5 februari

Efter mycket om och men så sitter jag nu i skolan. Började ju inte världsbäst då jag insåg att jag hade en halv lins liggandes i etuiet, hade tydligen lyckats pajja den ena igårkväll. Jävligt lyckat! Ett par nya också, fick ett par i fredags då mina andra va för gamla och dom inte hade tid för en undersökning. Jobbigt att man måste göra en varje gång man vill ha nya. Så blir in efter skole och hämta en ny plus beställa tid. Så det hoppas jag ordnar sej.

Fick nyss papper om APUn, tror inte medialäraren märkt att jag & Moa ska vara på samma ställe. Kanoners.
Så nu hoppas jag att dagen rullar på bra, kan ju inte bli dåligt när det är Taco till lunch här i skolan :D
Hihi, fan jag är glad nu. Borta tre veckor från skolan, 18 på söndag & pierca medusa på måndag. Yeeeah!

P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0