Hallonbåtar

Sitter här framför Scrubs och dricker te, ska strax gå och lägga mej med älsklingen. Vad sägs om nystädat rum, renbäddad säng och doftljus som lyst i ett par timmar? Längtar som ett djuuuur va, så jävla värd att få sova nu.
Ser inte fram emot morgondagen, kör slappisstil imorn. Ingen hårförlängning och chilligt smink. Känns inte så värt att gå upp och fixa sej för att sitta i en mörk studio i 6 timmar och redigera.
Och för att inte glömma: pimpla kaffe. Ingen frukost på morgonen, massa kaffe när man kommer dit
= ingen bra mage. Kurrar ju sönder efter nån timma eller två.
Ska även bli lite spännande att se alla bilder, hade bara top model i tankarna under fotograferingen. Ville inte att han skulle komma fram och peta på en så det var bara att langa den ena fjantiga posen efter den andra. Suck, länge sen jag kände mej såhär töntig. Det kändes som att när jag agerade så såg det ut som att jag tänkte: fyfan vad snygg och porrig jag är, det här är jag gjord för. Samtidigt som man blev jävligt b på bilderna. Ingen utav poserna var liksom jag, är inte en sån som ligger och kråmar på golvet och plutar med läpparna. Jao, men vi får väl se resultatet imorn så aaa. Nu blir det sängen.

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0