Onsdag 10 februari

Aja, skit i inlägget här innan. Ballade ur lite, det jag ville säga egentligen var väl att... jaa, jag vet inte x)
Men antar att jag är på lite bättre humör nu än förut. Blir så förbannad när planer går i kras, men ska se till att det blir utgång på lördag iallafall. Vi SKA ut. Japp, och så ska det bli. Försöker att peppa upp mitt humör lite vilket inte är alltför lätt, kom just och tänka på att jag ska hem till pappa imorn. Får seriös ångest.
Haha, ursäkta för allt klageri hörrni.

Blivit lite knas dom senaste dagarna, och inte nog med det så fick vi skäll utav våran handledare på praktiken, varför? Jo vi verkade ointresserade, och jag kan verkligen säga helt och hållet ärligt att vi inte har klagat eller suckat över något. Har gått in med en positiv inställning, gjort det vi ska och framförallt varit glada och trevliga. Och så får man sån där skit tillbaka? Far åt helvete gubbjävel, hade vi gjort något fel så är det väl klart. Men nu?
Inte okej av han, hmpf.

Så nu ska jag ta en lång dusch, köra lite ansiktsmask & kirra koksaltslöning till läppen. Sen blir det att krypa ner i sängen, får se om Anton hinner hit eller om han stannar hemma. Lite sent ju. Får se va, har en del att gå igenom så skulle va lite skönt o få va lite själv. Fast lite för ensamt, dock är det ju grejen med det. Godnatt!

P U S S 

Kommentarer
Postat av: Erika

Världens smalaste midjor! Hot or not? Avgör själv! :)

2010-02-10 @ 21:36:26
URL: http://priggles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0