Söndag 7 februari

Jahapp, då var man 18 nu då. Folk frågar hur det känns, vet inte riktigt vad jag ska svara. Det blir ju liksom ingen jätteskillnad, eller? Men iallafall, alla ska ha ett jättetack för alla grattis mm, love you guys!

Ikväll blev det middag med älskling, käkade på Afrodite. Jävlar vad mycket vitlök det blev, först tzaziki och på det vitlöksmarinerat kött med stora klyftor på toppen. Kan ju säga att man blev satans mätt, kunde knappt gå därifrån sen. Men jag kämpade på bra jag.

Klart ni vill veta vad jag fått idag? Inte blivit så mycket presenter då vi ska fira mej nån gång nästa vecka. Men fick 1500 & blommor från olika folk. Blev lite förvånad när pappa kom hit och lämnade en blomma.
Yes, det var det. Känner mej lite trött, bastade nu ikväll och det känns efteråt. Känner också att jag börjar bli lite nervo också, pierca mej imorn. GAAAH. Fyfan alltså, kommer ju svimma eller nått. Helvete. Och på kvällen då ska jag & Anton gå på hockey och då kommer pappa se piercing. Vaaaad kommer far att säga? Det är nog det jag fruktar allra mest, och smärtan såklart.

P U S S


Kommentarer
Postat av: Jennie

GRATTTTISSS :D <3

2010-02-07 @ 23:25:43
URL: http://jennievictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0