Tisdag 9 februari

Fyfan i helvete vad jag är trött, orkar egentligen inte skriva nått men gör det iallafall.
Idag har jag & Moa agerat modeller och fotografer, det är MYCKET jobbigare
och svårare än vad man kan tro fan.
Plus att han som vi är hos är sjuk i huvet, man ska fan inte ha urringat när man är på festival. Eller aaa, vi tog festival som tema på några kort, och så börjar han dra ner linnet på moa o grejer. Gubbjävel, pilla inte på oss.
Kläder av och kläder på, kläder tamejfasen i hela studion. Så imorn så ska vi redigera bilder i 6 timmar, yeeah!
Får se om vi får med oss några bilder hem så jag kan lägga upp dom här eller på facebook. Håll utkik vettja.

Ledsen men nu blir det inte mer, ska gå raka spåret in till sängen. Gosa ner mej rejält och slumra till en stund.
Får se hur länge jag får sova, älsk skulle komma snart tror jag. Jaja.

P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0