Måndag 1 februari

Nu är gänget hemma från Stockholm, och lite rikare blev vi allt. Såklart att ni nu vill höra alltihopa.

Åkte ju som sagt igår, började med att tåget var försenat 40 min så blev lite stressigt när vi väl kom fram. Så jag och Anton åkte dirr till hotellet för att ha Emilia medans mamma & Hasse åkte till galan för att skrapa första lotten. Ja det var ju såhär att mamma vunnit månadsklöver på triss för dom som inte vet. Sen kom dom tillbaks och vi begav oss ner till restaurangen för att äta mat, gratis är gott. Så på med höga klackar och ett charmigt leende. Men vem i helveteshimmel kommer och sätter sej vid bordet en halvmeter ifrån oss? Jo ANDERS FRIDÉN från In Flames, mitt face ändrades till knallrött på två sekunder och älsklingen dog lite halvt. Men hur stor är chansen egentligen? Gick även förbi Emma Wiklund och han från Lyxfällan. Förresten, hon som servera oss var gammal idoldeltagare också ;) Men iallafall, efter maten åkte dom till Globen igen och skrapade. Och gissa vem mamma fick sitta bredvid därinne om inte självaste PETER FOPPA FORSBERG. Tänk om det ändå hade varit jag. Fatta, en utav världens bästa hockeylirare. Jag hade fan kysst han! Yes, kvällen avslutades med en vinst på nästan 2 mille och ett bad klockan två mitt i natten. Fint!

Idag blev det tidig uppgång för oss, dirr ner till den härliga hotellfruskoten. Efter det blev det stan, smart som jag är packade jag iordning allt kvällen innan så behövde bara dra på lite smink så var vi klara för utgång. Väl på stan hittade jag inte ett jävla piss var tvungen att köpa nått så Anton fick en klocka. Jo men jag köpte ju några örhängen ja, haha. Drog sedan till stationen där vi fikade, vad sägs om två bitar kladdkaka för 90 spänn? Skaaaapligt dyrt, plus att man skulle ha kaffe och det till. Sen visade det sej att tåget var grymt försenat på grund av dödsolyckan i Linghem. Först stog vi ute i 30 min, sen helt plötsligt ropar dom upp att det har blivit en spårändring, långt åt helvete. När vi väl kommer till rätt spår får vi inte gå på utan får vänta på att dom ska städa tåghelvetet.

Men nu är vi iallafall hemma, tåget blev nästan två timmar försenat när det väl kommit till lkpg. Så fort hem, käka och sen sätta sej och plugga. Och nu har jag även sett på Aschberg då Kissie & Amir var med. Amir försvann ju när en annan gubbe kom in och skulle prata, jag vet var han tog vägen... FIKARUMMET! Så när dom andra kommer dit sen så kommer dom märka att kakburken är tom.

Japp men nu ska jag avrunda det hela, får se om Moa ens orkar läsa hit. Vet nämligen att hon inte gillar långa inlägg. Och jag har saknat henne förresten, men får ju träffa henne imorn :D Yes yes, men vi säger väl godnatt här och jag springer upp till duschen för en snabb jävel.

P U S S


Antons klocka, har inga andra bilder att lägga upp just nu så får räcka med denna ;)


Kommentarer
Postat av: Moa

Klart jag orka läsa allt plutten :D

2010-02-01 @ 23:37:49
URL: http://injectiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0