Torsdag 18 februari

Nu jävlar är kriget igång för fulla muggar. Jag & Moa mot våran skadade handledare.
Han är seriöst inte riktigt kry i skallen. Förstår fan inte vad som är fel, har vi gjort något fel eller?

Började med att vi igår skulle iväg och fota lite kosmetika, skulle ses utanför studion klockan åtta. Moas buss var lite sen men vi skyndade oss, står utanför studion 8.02. Men var fan är gubben? Moa ringer och frågar, han skriker i telefonen att han redan åkt och att vi skulle vara där klockan åtta. Han svär och härjar om att han minnsan hade stått där och väntat på oss till den hade blivit några minuter efter 8. Det värsta är att han ljuger oss rakt upp i ansiktet, flera minuter efter 8? Vi stog ju förfan utanför två minuter över.

Där står vi, kvarlämnade ute i kylan. Kan ju säga att vi inte var ett dugg glada då. Vi fixar iallafall skjuts ut till Tornby där vi skulle fota, men när vi ringer så vägrar gubbfan svara. Så vi får åka till skolan istället och prata med Mattsson. Hon smsar honom och säger att det blivit lite fel och grejer. Men svarar han på smset senare eller ens ringer upp oss? Nae, vi har inte hört av honom än.

Imorse åkte vi iallfall till studion, av någon konstig anledning hade jag en känsla av att han inte skulle vara där.
Och va han det? Nähe då, där stog vi igen och gapade. Är gubbhelvetet så jävla feg att han inte ens vågar komma till sin egna studio? Det blev att slänga iväg ännu ett sms, för svara när man ringer lär han ju inte våga göra. Men inte har vi fått svar än. Så vi åkte helt enkelt hem och här är jag nu.

Kan inte beskriva hur jävla förbannad jag är just nu. Frågade i smset om han ville att vi skulle komma imorn, men vi lär ju bli utan svar så vi får väl dra dit iallafall. Måste få våra papper iskrivna, annars blir vi utan närvaro i två veckor och utan matersättning. Kommer gråta om vi inte får ersättningen, har köpt mat för 60 spänn varenda dag. Och får jag inga pengar nu pga att han inte vågar träffa oss då är det fan skandal.

Nae, nu ska jag nog lägga mej en stund. Förkylningen har tagit över min kropp, är så himla seg. Igår var det som värst, sov från 12.00-14.00, 15.00-16.00 och sen 17.30-22.30. Sen gick vi och la oss 00.30 så är skapligt seg i huvet idag, haha. Nu ska jag inte låta det här som hänt förstöra min dag. Haha, blir intressant hur det blir imorgon faktiskt.

P U S S


Hörrö, äru rädd för en tjejj som denna?


Eller denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0