Bara mitt i natten

Jahajaa, blir ett sent inlägg då jag inte hann förut.
Eller "hann" rättare sagt (;

In till stan blev det, gled runt och kolla på konstigt folk.
Anton köpte en svinfin tröje på Carlings som jag
såklart valde ut, jag bestämmer ju allt vettni.
Själv gick jag annars och drömtänkte om den snigga
Friis & Company väskan för 600 jävla spänn som bara ville bli min
och Wildflower-skorna från Kenzas kollektion.
Och vet ni vad, väskhelvetet köpte jag (snäll pojkvän<3) och
så testade jag skorna, dock fanns dom inte riktigt i min stl
men var fasen tvungen att prova dom ändå.
Vilka jäkla skönheter alltså, shit:D
Sen gick vi till Epok där jag frågade om praktik och så,
dom skulle höra av sej efter helgen så hoppas jag får jobba där.
Skulle underlätta så jäkla mycket, skönt o redan ha det firrat.

Nu ikväll har vi kollat på Dead Silence och myst lite.
Så nu måste jag i säng dirr, förr imorn ska jag möta
upp Moa på stan 12.20. Upp tidigt </3. G'night.

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0