Jippie, duktig chejja

Hej och hå mitt i natten :D Mitt humör är på topp ska ni veta! Har skrivit klart hela jävla författaranalysen och skrivit ner allt till svenskaprovet. Älskar mej själv just nu mest av allt. Och Anton såklart som hjälpt mej lite.
Nu peppar vi Stockholm för fullt, blir att sova på tåget nu eftersom jag slipper slitta och plugga.
Annars ikväll har jag testat massa kläder inför middagen, självklart klackarna med dragkedja därbak till. Blir bara vanlig klädsel och dom skorna. Iiih, vilken menssmärtsmäll jag fick där. Yes men iallafall, blir upp snart och duscha och greja. Tåget går tolv från resecentrum. Just nu är livet ganska bra, har lite ångest för matteprovet dock men får be nån ta me sej min mattebok hem så kan jag säkert svänga förbi och hämta den.
Nu ska jag och babu hoppa i säng, ska nog packa ner alla kläder först. Dom ligger utspridde över hela rummet.

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0