Måndag 25 januari

Godkväll, här har ni en riktigt riktigt trött chej.
Så himla seg i knoppen så det inte är sant,
hade världens dunderhuvevärk i skolan också.
Tar lite kol på en. Kirra en huvudtablett så jag fixade dagen.
Följde även med Movah till optikern, provade lite brillz.
Ska nog in och beställa tid för nya linser och ett par brillor.
Bara hoppas att jag får nån tid innan vi åker till Stockholm på söndag.
Tror att det är linserna som leder till min ständiga
huvudvärk som jag haft nu på sistone.

Nu sitter jag och pluggar lite smått, går väl sisodär.
Men kan faktiskt det mesta av mitt "tal".
Ska inte tråka ut er med mitt tjat längre.

P U S S


gått ner lite i vikt på sistone... höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0