28 juli

Hello bloggen.

Nu har man kommit hem från en vecka i Göteborg, en väldigt bra vecka.
En massa shopping blev det såklart, inte mkt pengar kvar inte.
Köpte världens finaste klänning som jag nu inte har någon användning av,
en ljusgul volangklänning till Mios dop. Som jag missade...
Och det har suttit i bakhuvet ett  bra tag, jag faila totalt. Sämst!
Hade sett fram emot det så jäkla mycket, träffa alla.
Tagit hundratusentals bilder o grejjat, men nej.
Kunde inte någon (syftar på en speciell) ha sagt att dopet var då
jag var bortrest när jag berättade att jag skulle åka iväg. Antog dom att
jag inte ville gå eller va trodde dom? Glömt? Nae knappast.
Men det var ingen som nämnde nått, ingen.
Förutom en, en vecka innan som jag träffade på lite random.
Som självklart säger fel vecka. Eller så är jag helt dum i huvet
och hör fel, dock sällan.

Gjort är gjort och inget kan göras.
Antar att jag får skylla mej själv, borde hört efter istället.
Oförlåtligt är var det är!
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0